All I need is...?

Jag brukar aldrig säga att jag inte klarar mig utan någon. Det värsta som finns är att vara beroende. Jag skulle må så dåligt om jag insåg att jag var beroende av någon. När jag tänker efter så är jag ju faktiskt beroende av människor runt omkring mig. Att vara social och få prata av sig är något som jag behöver. Skulle nog bli helt knäpp av att inte prata och hålla allt inom sig. Så på sätt och vis är jag beroende. Men det är väl så världen fungerar?

Egentligen skulle jag vilja ta dagen som den kommer. Bara vara liksom. Ungefär som man kunde göra på gymnasiet. Då var det bara att pallra sig till skolan och sen göra sina läxor. Nu helt plöstligt  måste jag planera inför framtiden. Vad ska jag göra då, hur, när var och varför? Det går inte bara att glida. Måste ta beslut också, men när ska jag få motivation att göra det? Jag är hellre lycklig nu än om 25 år
Trodde inte att det skulle bli såhär jobbigt att sluta skolan. Och alla som säger att man ska tillvara på tiden i skolan och nu fattar jag precis vad de menar.

Hur många gånger har jag inte tänkt: Nu drar jag härifrån.
 Men vad blir bättre av det? Problemen hänger ju med mig, eller?


Kommentarer
Postat av: Din

All you need is love, love, love is all you need.
There's nothing you can know that isn't known.
Nothing you can see that isn't shown.
Nowhere you can be that isn't where you're meant to be.
It's easy.
All you need is love, all you need is love.

2007-04-09 @ 19:11:04
Postat av: Nanny

Fan, vet precis hur du känner. Ångest så det sjunger om det! det jag tycker är jobbigast är att man måste ha pengar och måste hitta sätt att få in dem på.. :/ Suck.. det blir nog bättre :) Puss!

2007-04-10 @ 17:57:07
URL: http://nannypehrsson.blogg.se
Postat av: Agge

hej hej, skulle bara tacka för styling grejen, ska ditt på torsdag. Massa kramz!

2007-04-10 @ 18:40:15
Postat av: becks

Darling. Know the feeling. Verkligen. Men, alla känner likadant. Det är det som kallas livet.

2007-04-10 @ 20:49:29
URL: http://rebeckalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0