Älskar att hålla mig till planeringen!

Min to do list inför dagen:
* Fixa nytt Visakort.
* Kolla om det finns en dropin tid hos Kikis. Måste klippa mig innan onsdag.
* Ringa Becka och kolla om vi ska ut och gå.
* Kolla en sista gång vilka som ska med på onsdag.
* Simma och sola i Flen.

Mammas lista:
* Diska
* Diskmaskinen och tvättmaskinen. (Yes.det går inte att köra båda samtidigt)
* Dammsug övervåningen

Min allmänna lista:
* Klippa mig
* Spara pengar för att backpacka nästa sommar.
* Bestämma vad jag vill göra i sommar. Engelska kurs, jobba eller nåt helt annat?
* Hitta gråa dagar skäl att skynda på.
* Lämna tillbaka pengar till alla jag är skyldig. ( närmare 2500. Yes)
* Beställa nytt bankomatkort.
* Dammsuga i mitt rum.

Jag kan vara nöjd med dagen med andra ord :)

Amazon på torsdag?


Kommentarer
Postat av: Emma

Herregud vi måste planera mera inför imorgon :)

2007-04-03 @ 11:06:16
URL: http://epersson.blogg.se
Postat av: Nanny

Vi ska absolut till amazon på torsdag =) Planera ikväll vetja. Pusspuss

2007-04-03 @ 17:23:20
URL: http://nannypehrsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0