Destination: Min säng

Sitter här och försöker hitta något bra flyg så jag kan åka och hälsa på Becka vecka 20. Det finns 100 olika sidor och ändå hittar jag inget humant pris. Är det meningen att jag ska leva som fattiglapp resten av mitt liv eller? Visst har jag hittat några som verkar fungera, men då måste jag vara hos Becka i si sådär en vecka. Frågan är om hon står ut med mig så länge? Jag tror faktiskt inte det. Varför finns det inte bara en sida där man kan gå in och hitta ett bra och billigt flyg på ett kick? Vart är världen på väg när det bara blir krånligare och krånligare? (låter som en gubbe på 75 år) 

Undra hur många gånger jag fyllt i det här:
Avreseort: Stockholm
Destination: Berlin
Avresedatum: 16-17 maj 2007
Hemresedatum: 21 maj 2007
Tur och retur: Ja

och jag lär få fylla i det ett antal gånger till under de närmaste dagarna. Eller så ber jag hlt enkelt Becka fixa det åt mig. Fast jag borde nog klara av någoting själv? Ja, det borde jag. Punkt slut.

image68
Josse och Mattias 1 år <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra bild på ett snyggt par

2007-04-27 @ 18:41:53
Postat av: Agge

oj, har det gått ett åt redan? tiden går fort! Massa kramz till er båda!

2007-04-28 @ 14:06:39
URL: http://Piratkatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0