E-town

Idag stod det Eskilstuna på schemat, Mattias skulle inhandla ny mobil. Elgiganten var det första och sista stoppet för det projektet. Han var verkligen snabb idag. Jag blev som vanligt lite sugen på en ny men måste såklart vänta tills mitt abonemang går ut. Jag hatar min mobil och mitt abonemang. Efter mobilinköpet var det dags för Rusta. Hur länge är det möjligt att vara inne i ett lågprisvaruhus? Det går i princip att kolla på allt. Faktum är att jag en sån person som köper saker för att det är billigt. Ångesten kommer ju sen när alla billiga saker tillsammans blir en förmögenhet. Men det är ju ett senare problem.

Nästa stopp var TunaPark. Jag köpte en gul tröja och två par skor.  Jag tittade på en grön klänning + ett grönrutigt skärp till. Ni vet sånt som egentligen inte passar mig eller är min stil men ändå är fint? Till slut kom jag fram till att inte handla. Jag vet faktiskt inte om jag valde rätt, men det går ju att ändra sig.    

Överskattat: McDonalds
Underskattat: Rusta

Kommentarer
Postat av: Din

Aaa visst att du tycker att McDonalds är överskattat!

2007-04-19 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0