Ett nytt test, eller vad det kallas..

Jag älskar verkligen såna här tester. Jag hittade den på Lambis blogg och beslutade mig för att svara på frågorna själv. Har ju ändå lite tid över medan jag väntar på att maten ska bli klar ( det är jag som lagar den).

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Jag vet inte, tror att de är tre. Men använder nog bara en eftersom de andra gick till mitt och Beckas skåp i skolan.
Äger du en iPod: Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Halv 10.
Hur många resväskor äger du: Ingen som är min egen.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Nej, de hör inte till vanligheterna hos mig.
Var köper du dina matvaror: Tempo givetvis.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Jag är nog helst med på bilden.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig
Vad åt du till middag: Äter just nu köttbullar och makaroner som jag som sagt själv har lagat.
Använder du huvtröjor: Ja, de skulle man kunna säga
Kan du vissla: Ja
Vem var den sista som ringde dig: Mattias
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Ja, det tror jag.
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0157
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, hör inte det till?
Hur många syskon har du: ett
Är du blyg inför det motsatta könet: Nja, det tror jag inte.
Äger du några band t-shirts: Lars Winnerbäck är den enda :)
När flög du senast: I torsdag, hem från Thailand.
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 2 st och en köksoffa.
Pratar du några andra språk än svenska: Jag borde svara engelska och tyska, men de vette fan.
Har du gråtit offentligt: Ja, va expert på det när jag var 14-15
Har du en stationär dator eller en laptop: Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker: nej, det tycker jag inte.
Har några tatueringar eller piercingar: nej, men skulle vilja ha en tatuering.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Nej, är emot sånt för att Mattias är för.
Kan du kasta macka: Ja, faktiskt!
Vad har du med dig in på bion: Popcorn är ett måste.
Gillar du att åka flygplan: Ja, det är trevligt.
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Svårt att komma på sånt på rak arm. Men vad sägs om omtänksamhet, ärlighet och humor?
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Antaligen inte eftersom om han attraherar mig är han ju attraktiv. eller?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Inte så mycket. Är rätt pigg av mig.
Äter du frukost dagligen: Ja, det är den godaste måltiden.
Vilken är din favoritfrukt: Vindruvor.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21 år. Herregud va gammalt.
Tror du på liv på andra planeter: Ja.
Tror du att Gud är man eller kvinna: En man med stort skägg.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Ja, det skulle vara en upplevelse.
Sover du på sida, mage eller rygg: Mage är nog skönast.
Tycker du om att krama folk: Ja, det är mysigt.
Äger du en digitalkamera: Ja, det göt jag.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Tittar inte på Star Wars.
Tycker du att du är attraktiv: Ja, ibland så.
Vad är du allergisk mot: Inget tror jag. Fick värmeutslag när jag var liten, räknas det?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, borde jag de?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Jesper antaligen eftersom min bror heter det.

Nu ska jag kila iväg mot Bellas place :)

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0