Flen, jobb och keso

Idag ringde Björn och väckte mig kl. 09.12 för att fråga om jag kunde jobba 17-21. Undra om han tycker att de är kul att väcka mig. Emelie brukar också vakna av att han ringer. Men hon sover ju halva dagen också.

Senare bar det av till Flen för att sola och simma. Jag var ganska tidigt i simhallen så jag var tvungen att simma
40-45 minuter. Det är ju faktiskt en evighet.  Var tvungen att vila en gång för att jag får ont i knäet. Annars gick det fint. Kände mig verkligen nyttig. Efter simmet och solet gick jag till Mattias och föreslog lunch ute. Det blev Loftet. Jag tog helt oväntat Pasta och köttfärssås och Mattias nån lammfärsbiff eller nåt liknande. Det var mysigt att äta där. Gott vatten hade de också. Aqua svartvinbär. Måste se om det finns och köpa nånstans. Just det, jag glömde ju nästan det viktigtaste. Jag smakade lite keso på lunchen och det smakade faktiskt okej. Det är nyttigt också har jag hört så det är dags att jag börjar käka de. Köpte faktiskt med mig en burk från jobbet :)

På jobbet var allt som vanligt. Har fått massa extra tider nu, gud va jag kommer jobba och gud vad jag kommer att tjäna pengar. Det behövs eftersom jag jobbade 7 dagar i mars, hur mycket pengar kan det ge egentligen? Vågar jag hoppas på 3000. Jag får se.
Nu kommer en sån här sak som troligvis inte är rolig om man inte var med själv. Men vi får väl se vad ni tycker.
För er som inte vet det så möter Securitas oss när vi går ut ur affären på kvällen. När de kommer dit ska de ringa och säga till.

Securitasvakten: Hej, jag är här ute nu.
Andreas: okej, vi är här inne.

Okej, man behöver inte skratta om man inte vill.
Nu ska jag se på förortsungar.

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Keso ar gott och nyttigt :) Va mysigt med lunch ute sadar, hihi :) Saknar dig min van! Massa Kramar

2007-04-11 @ 05:39:32
URL: http://hma.bloog.se
Postat av: Hanna :)

Just det... hahahaha ;)

2007-04-11 @ 05:40:06
URL: http://hma.bloog.se
Postat av: Anita

hahah jag skrattade faktiskt. men de beror ju kanske på att jagvart med er där inne flera gånger eller nåt^^

2007-04-11 @ 15:47:57
Postat av: becks

jag tyckte att det var roligt, trots att jag inte var där!

2007-04-11 @ 20:25:34
URL: http://rebeckalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0