Fly vardagen?

Jag såg en reklam som hade "Fly vardagen" som rubrik och sen var det massa erbjudanden på resor och likande. Visst låter det helt underbart att fly vardagen och bara åka iväg? Det känns bara så att man glömmer en sak. Det är ju vardagen som vi lever i och som är vårt liv. Verkar inte det bättre att försöka skaffa sig en fungerade vardag som man trivs med? Det är klart att jag funderar varje dag på att vara dra härifrån, bara sticka och slippa allt jobbigt. Problemet är bara att när jag kommer tillbaka kommer allt vara likadant igen. Ingenting har förändrats, allt är detsamma. När jag är 40 år kanske jag bara längtar efter ledighet och helg. Jag vill inte att det ska bli så, det är min största skräck. Det blir ju vad man gör det till, som man brukar säga. Tack för mig!



Överskattat: Krogen
Underskattat: Taklucka i bilen


Kommentarer
Postat av: anita

Krogen är fan överskattad, trött på de som fan!

2007-04-17 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0