Lediga helgen

Jag är verkligen ledig en helg i månaden och det är den här! Jag njuter av varje sekund. Synd bara att jag får lite ångest, måste ju hinna med så mycket som möjligt. Igår var jag med Becka och Nanny i Eskilstuna, köpte lite nya grejer. En ny outfit till ikväll när det är Lotus som gäller, längtar :) Efter stan var var jag med Bella hos Peter. Alla va precis som förut, skrattar inte åt skämten utan att humorn är som den är. James Bond - Casion Royal var filmen som gällde. Varför är egentligen James Bond odödlig? Det går alltid att säga: "Ja, men han är ju James Bond".

Becka och Nanny, skriv under med era egna namn nästa gång istället ;)

Kommentarer
Postat av: B & N

va vadå? vadå påhopp?!

2007-04-21 @ 12:02:10
URL: http://nannypehrsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0