Måndag = Helg

Idag börjar alltså helgen. Eller lediga veckan kan man också säga. Jobbar bara lördag 10-14. Det finns bara ett problem med att vara ledig så mycket som jag är. Jag tar inte vara på det. Hade jag gått i skolan hade jag längtar och verkligen sett fram emot den här veckan. men nu är den som vilken vecka som helst på året. Det är lite synd. Har i alla fall fått en till tid på torsdag nästa vecka. 8-15. Alltid tacksam att få jobba eftersom pengarna är ganska slut nu :)

När jag gick upp i morse hade mamma gjort en lista åt mig vad jag ska göra idag. Alltid lika kul.
* Diska
* Diskmaskinen och tvättmaskinen. (Yes.det går inte att köra båda samtidigt)
* Dammsug övervåningen

Min egen lista va idag:
* Fixa nytt Visakort.
* Kolla om det finns en dropin tid hos Kikis. Måste klippa mig innan onsdag.
* Ringa Becka och kolla om vi ska ut och gå.
* Kolla en sista gång vilka som ska med på onsdag.
* Simma och sola i Flen.

Vi får väl se hur dagen slutar!

image35

image36
Man är inte så snygg när man snorklar, men jäklar va kul det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0