Med solen i ögonen

Ja, det kan man verkligen säga. Det har varit en helt underbar dag. Jag jobbade 9.30 - 15. Jag måste ju erkänna att det var en mycket bättre tid än 15-21 som jag brukar jobba. Problmet är ju då att jag inte kan hänga med ut, i vanliga fall kan jag ju gå ut när jag jobbar helg. Det är ju kanon! Becka, Nanny, Emma och Anita var här idag. Det var meningen att vi skulle grilla, men de va bara Becka och jag som grillade. Men gott var de =) Var lite problem med grillen i början bara, första gången för säsongen, man kan ju inte begära för mycket!

Imorgon är jag ledig och det ska bli skönt för jag har jobbar 6 dagar i rad nu. Det är jag liksom inte van vid. Sen på tisdag är det monsterpasset igen, 11-21. Det tar på krafterna men det ger ju väldans mycket pengar. Det behövs alltid till olika saker. Exempelvis en cykel som jag måste införskaffa. Det måste bli mitt nya projekt. En cykel ska jag ha, annars tar jag bara bilen. Det är faktiskt väldigt långt till Anita och Bella. Det är en väldigt bra anledning till att ta bilen.

Jag vill ha fria vägar ut..

Överskattat:
Coca-cola
Underskattat: Hålla hastighetsbegränsningen

Kommentarer
Postat av: A

VÅGA INTE SÄGA NÅT ONT OM COCA COLA!!

2007-04-16 @ 17:22:13
Postat av: Emma

Mycket bra grej på underskattad delen, det är fan ingen som håller den :)

2007-04-16 @ 17:59:36
URL: http://epersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0