Påskafton

Jag trodde inte att hela Malmköping skulle handla idag, men hade tydligen fel. De märks att folk inte tar påsken på samma allvar som julen. På julafton handlar folk kankse en mjölk, aftonbladet och lite potatis. Idag var det lite mer som inhandlades om jag säger så. Mitt rekord på kund var nog 807,50, inte dåligt :)  Var sjukt stressigt, extrapris på lång baguett och blandfärs. Va i charken hela dagen skulle man kunna säga.

Det verkar inte bli nåt påskfirande för min del. Fick ett "påskägg" av mormor och morfar. Jag blir så tjock under såna här helger. haha. Har köpt ett ägg till Mattias också, med Nalle puh på, kan det bli finare? Jo, kankse om de va Byggare Bob. Jag har tjatat till mig lite påsklunch imorn så jag hoppas att det blir så. Jag fick för mig att jag tyckte att påsken ligger för nära julen. Att jag liksom inte alls var sugen på påskmat, men jag hade tydligen fel för jag är sjukt sugen nu. Troppade nyss i mig skinka, men den va tyvärr väldigt fel på toppen. Synd. Så mycket som går till spillo.

Vill ha: Ny mobil
Är sjukt sugen på: Lammfiol
Saknar: Hanna
Är trött på: Godis
Skulle vilja: Snorkla på phi phi islands.
Behöver: Sol i massor.

image56





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0