Stockholm

Idag var det den stora dagen skulle man kunna säga. Det bar av till huvudstaden för att fotograferas. Det var riktigt kul även om det var lite svårt att posa i början. Vill ju inte att det ska bli för mycket eller för lite, om man säger så.
Som vanligt var det jag som var jobbigast när vi skulle välja bilder. Jag hatar att ha beslutsångest. Det skulle faktiskt vara bättre om man var helt ensam och såg på bilderna så att ingen påverkade mig. Massa bilder som jag ville ha bort sa de andra va finast. Jag fattar inte hur folk tänker :)

    
  


Tar bara några bilder i taget för att inte förbruka dem :)
Nu ska jag nog lägga mig, Mattias och Titti hämtar upp mig 9.15 för att åka till Eskilstuna imorn. Ingen sovmorgon här inte. Borde inte åka till stan eftersom jag måste spara pengar. Men som jag själv uttryckte det:
"Jag ska inte köpa ett jälva skit, eller kanske skor".

Tack o hej, leverpastaj!

Kommentarer
Postat av: Anita

Va fina =)

2007-04-04 @ 23:55:02
Postat av: Hanna :)

Jattefina bilder pa en jattefin person :) Love you!

2007-04-05 @ 15:53:54
URL: http://hma.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0