Vad ska jag göra med mitt liv?

Idag har jag sån där ångest som jag brukar få ibland. Hade ingen större lust att gå upp ur sängen. Tur i alla fall att det är sorligt. Jag sätt ute ett tag nyss. Jag svettades ju inte direkt men jag tyckte faktiskt det dög. Behöver inte vara rädd för att bränna sig i alla fall. Pappa frågade om jag hade smörjt in mig med 30 men jag sa att det räckte med 25 :) Innna jag åkte till Thailand tänkte jag att jag skulle ha 8 i slutet men jag gick faktiskt inte under 15. Det var omöjligt. Mattias där emot smörjde inte in sig alls ibland. Smartskaft.

Jag sökte på "vad ska jag göra med mitt liv?" på google, men lyckades inte få fram nåt givande. Det kom bara fram massa bloggar som hade skrivit samma sak som jag. Jag önskade att det skulle komma fram massa alternativ. Du kan göra det här, eller kanske det där. Hmm.

Det här måste jag göra:
* Klippa mig
* Spara pengar för att backpacka nästa sommar.
* Bestämma vad jag vill göra i sommar. Engelska kurs, jobba eller nåt helt annat?
* Hitta gråa dagar skäl att skynda på.
* Lämna tillbaka pengar till alla jag är skyldig. ( närmare 2500. Yes)
* Beställa nytt bankomatkort.
* Dammsuga i mitt rum.

Nu måste jag sätta mig i solen en stund till innan det är dags för att gå och jobba. Imorn är det helg :)       
                                                                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Jag hade tydligen inte heller nan storre lust att ga upp ur sangen imorse, vaknade 12.30, opsi :P Imorrn ar det varre an vanligt, pasklov for Dylan :S Blir nog en hel del tid i lekparken, hihi :) Miss you!

2007-04-01 @ 18:58:04
URL: http://hma.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0