Håkannäs 21-24 juni 2007

Helgen spenderades på Håkannäs i Värmland. En trevlig helg med mycket skratt och god mat. Folk kom och gick skulle man kunna säga :) Vädret var inge vidare under midsommarafton men på lördagen sken det upp och det blev en mysig grillkväll! Jag badade till och med en gång, eller iallafall tvättade håret. Det hör ju liksom till när man är på landet! Jag hade tänkt att strejka från bloggen eftersom min kamera gick sönder och jag inte kunde ta bilder. Men ni får väl hålla till goda med dem jag har :)





 


Kommentarer
Postat av: Ab

blev bra till slut ändå =)

2007-06-25 @ 00:36:25
Postat av: Mattias

Ja men visst blev den bra! Ganska jättebra om man frågar mig =)

2007-06-26 @ 02:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0