Visit to Vienna

Jag ska aldrig mer
1. Dricka alkohol efter att ha jobbat till 21.
2. Dricka alkohol för fort.
3. Tro att det blir roligare om jag dricker mer.
4. Dricka alkohol. (detta nya löfte är det tillåtet att bryta emot)


Veckans schema!  (Eftersom Anita uppskattade det)
Måndag: Jobba 9-16
Tisdag: Ledig
Onsdag: Ledig
Torsdag: Jobba 17-21
Fredag: Jobba 11.30 - 21
Lördag: Jobba 8-14
Söndag: Jobba 15-21


Tankar
Ärlighet varar längst. Om jag gjort nåt dumt och erkänner det så svider det just i den stunden. Det går över så fort jämfört med om jag ska gå runt och fundera på det hela tiden. Det är som om ett tryck över hela mig släpper och jag känner mig fri.


Vill ha

 


Kommentarer
Postat av: A

Älska veckans schema :D då kan man vara först med att paxa, ;D

2007-06-04 @ 21:19:29
Postat av: Ewa =)

Söta josse, haha!. "Vill ha" =)

2007-06-04 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0