Bihålsinflammation

Jasså, sjukan verkar inte gå över. Det blir bara värre. Det värsta är nog att jag inte har råd att hämta ut medicinen så jag måste vänta till mamma kommer hem och ger mig pengar. Det kan hon väl inte neka ?!

Igår jobbade jag, mamma och Anders Johnsson (Ewa, du vet din kompis?) i malmabacken. Vilken tur att vi var så många eftersom det var riktig rusning. Det var svårt att hinna med. Liften stannade faktiskt inte en ändå gång, vi sålde lifkort för 25 kr och löste ett mot en sponsor-kupong. Kioskkassan slutade med en total försäljning på 228 kr, vilken kväll :)

Lars Winnerbäck, min gud, kung och hjälte.
Allt jag känner inom mig går att hitta i någon av hans texter.
Det spelar ingen roll vad det är, sorg, lycka, ångest eller bara förvirring.
som det här till exempel: och nånstans där blev jag den jag är
För det är ju precis så det är.

image2

Thailand, 6 dagar kvar..

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Gud vilken tur att ni ficl hjälp av honom =)

2007-03-07 @ 19:59:15
Postat av: Anita

Lasse W vilken hjälte :D

2007-03-08 @ 22:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0