Dan före doppare dan.

Väskan är så gott som färdigpackad. Försöker ta bort så mycket som möjligt ur väskan men det går inte så bra. Den frågan just nu är ju vad jag ska åka i? Men skona är nog ändå svårast att bestämma. Det går ju inte direkt att åka i flippisar. Mamma tror ju att det ska vara 20 grader kallt när vi kommer hem, så då lär man ju frysa fötterna av sig. :) Har det ens varit 20 minusgrader den här vintern och när är det de i slutet av mars? Hmm.

Emma, Nanny och Angelica kommer snart dit för att säga hejdå till mig. Jag ska försöka övertala dem att spela med andra ord. Jag har fortfarande bara spelat det en gång.

Håller just på att byta musik på mp3:n, är det nån som har nåt tips på bra låt?!
Jag vet redan att alla kommer säga Anna book - Samba Sambero. Haha
Jag älskar verkligen den.

Nu ska jag äta stekt ägg!  På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0