Josefine, 65 år, Pensionär

Jag är som en gammal pensionär i min rygg, hur ska det blir när jag blir 85?

Som vanligt kan inte allt vara frid och fröjd eftersom jag är jag. Sjävklart ska jag lyfta ett paket igår på jobbet och det säger typ pang i mibn rygg. Verkligen lyckat. Jag fick gå hem från jobbet och åka till E-tuna där en naprapat fick knäcka tillbaka den. Jag är fortfarande sned. Nanny skrattade lite åt min vackra hållning och jag förstår henne.

Igår var jag hos Nanny, vi kollade på Masjävlar och åt popcorn. Jag kan ju inte säga att jag sett filmen innan eftersom jag sov som vanligt. Eller jag tror jag och Tobbe satt och snackade igenom hela filmen. Jag valde att ge filmen en andra chans och jag har inte ändrat min uppfattning. Den är inge vidare. Jag hatar filmer som man tror ska vara rolig och sen är den helt tragisk. Det som skulle vara kul i filmen var att en man bodde hemma hos sin mamma när han var 37. Sånt är  ju bara hemskt. Stackarn.

Utgång ikväll - Nykter

Thailand, 3 dagar kvar...

image4

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!

2007-03-10 @ 15:46:31
Postat av: Nanny

Det var ifrån mig :) Ikväll ska vi ha kul.

2007-03-10 @ 15:46:49
URL: http://nannypehrsson.blogg.se
Postat av: Emma

Hallå! vi måste hinna med och träffas innan du åker. Angelica och jag pratade om det.

2007-03-10 @ 15:47:06
URL: http://epersson.blogg.se
Postat av: A

Jag älskar masjävlar den är ju klockren!

2007-03-10 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0