Lördag

Det är många som ser fram emot helgen. För mig är helgen arbetsveckan. Jag jobbar fre, lör och sön. När måndagen kommer kan jag andas ut och lägga mig i hängmattan och ta en drink. Aahh.

Ikväll är det utgång, det ska bli kul. Innan det måste jag vila lite. Har lite problem med dygnsomställningen. Jag tror att jag ska kolla på Happy feet som jag köpte där nere. har inte kollat kvaliteten än, men prison break funkade ju tydligen bra. Inte för att jag köpte den eftersom jag inte kollar på utländska serier :) men mattis gjorde.

Simon frågade idag om jag hade varit utomlands. Blev lite besviken att han inte visste om det. Sen kom jag på att vi inte umgås, så det inte va så konstigt :)  när jag sa att jag varit i Thailand kom han på att han visste om det. Då blev jag glad igen.

Har fått order av Becka att lägg in mer bilder. Problemet är bara att jag inte kan välja vilka. Jag ska försöka komma fram till nåt. Här är ett urval igen:

    
   
   
   

Pratade nyss med Dessan på msn. Hon är just nu i Thailand. På samma ställe som vi var på. Vi träffade faktiskt de där. Nu berättade hon var de hade gjort idag och igår. Jag blir så avis asså. Vill tillbaka...



Kommentarer
Postat av: becks

har du inga close ups på hårbandsbrännan??

2007-03-31 @ 16:40:36
URL: http://rebeckalouise.blogg.se
Postat av: Hanna :)

Vilka fina bilder :) Gillar speciellt den precis innan sandslottet, hihi ;) Saknar dig vannen!

2007-03-31 @ 19:15:36
URL: http://hma.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0