Så är det att vara nykter på krogen!

1. Man blir mer känslig, känner hur varmt det egentligen är i folkmassan.
2. Man blir lättare irriterad på folk som knuffas hit och dit.
3. Det blir lätt lite långtråkigt.
4. Känner sig törstig och behöver vatten eftersom annan dryck inte får förtäras.
5. Känner sig lite frånvarande eftersom huvudet går runt, runt överallt. tänker jaha, är han här. eller åhh, vilken snygg kjol hon hade eller vad håller egentligen den här tönten på med. Med andra ord: Sånt man fullständigt skiter i annars!
6. Så länge man är på krogen märker man inte hur fulla andra är, det blir värre på vägen hem :)

Jag tror faktiskt att det handlar om inställning. Jag var inställd på att ha en trevlig kväll med mina vänner och så blev det också. Om jag hade tänkt från början att det skulle bli tråkigt hade det nog blivit det också. Det blir ju vad man gör det till!

Igår träffade jag Måns Stefansson, när han frågade hur det var med mig svarade jag faktiskt bra!
Jag tänkte att jag inte kunde börja beklaga mig för honom: Jo, jag har bihåleinflammation och min rygg är helt paj så jag kanppt kan röra mig. Plus att jag har ångest inför framtiden och mitt liv. Men förutom det är det bra tack!

Tack för mig


Kommentarer
Postat av: Nanny

Haha, ja att vara nykter på krogen är inte alltid en pina. Shiiit imorn drar du till Asien. Ses ikväll :) Puss

2007-03-12 @ 12:11:06
URL: http://nannypehrsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0