Thailand - dag 11

Idag var det dags for djungel-tour. Vi hade betalat for att vara dar en halv dag, alltsa 160 kr. Men sa blev tydligen inte fallet. De kom och hamtade oss vid hotellet kl 8.30 alltsa var vi tvungna och ga upp i ottan. Men vad gor man inte? Vi borjade med ett tempel och grejer. Det kryllade det av  apor, mattias maten en med en banan. Han gomde sen den bakom ryggen for att han inte skulle ta hela. Men da blir plotsligt apan sur och det sag ut som om han skulle attackera honom. Vi blev radda med blev oskadda.

Det fanns en trappa med ungefar 1200 steg. Val uppe pa berget fanns Buddha och massa sana saker. jag traffade aven Emma Cole dar uppe sa det var ju trevligt. Han var inte lika svettig som jag men glad anda :)

Efter det drog vi till elefanterna. Det var as grymt. Det skumpade varre an en karsuell och det var verkligen en upplevelse. Efter det trodde vi att detvar hemfard. Men icke sa nicke. Vi drog nan satns och kakade den starkaste maten jag atot har i Thailand. De brukar faktiskt snala med kryddorna. Efter det var det vattenfall och grejer. Hmm, det maste ha blivit nagot fel i planeringen eftersom vi kom hem kl 15 fast vi trodde typ 12. men det gjorde ju inget. :)

Nu ar jag hungrig, ska overtala de andra att hitta nat stalle dar de har kak. vet inte vad jag ar sugen pa. Ska jag vara helt arlig sa ar det makaroner och kottbullar. far se vad de kan fa till?

Den stora fragan ar ju: varfor dromde jag om Elias Bitar?

Kommentarer
Postat av: Emma

Elias Bitar? Haha herregud :) Det låter som du har det hur trevligt som helst, är rätt avundsjuk faktiskt :)

2007-03-24 @ 12:53:52
URL: http://epersson.blogg.se
Postat av: Hanna :)

Hahaha va kul att du dromde om honom :P Haller med Emma, later hur trevligt som helst dar borta :) Vi har ju varsta tidskillnaden nu, du ar jatte jattelangt bort... Miss you!

2007-03-24 @ 18:35:07
URL: http://hma.bloog.se
Postat av: Anita

Saknar dig! Emma Cole? haha serr?

2007-03-25 @ 12:27:39
Postat av: becka

Moahahaha ja det är nog ditt undermedvetna som försöker säga dig ngt. The man of your dreams är alltså numera Elias Bitar. Emma Cole? Sportscamp eller känner du fler med det efternamnet?? I will see you soon darling!

2007-03-29 @ 12:08:49
Postat av: Anonym

Moahahaha ja det är nog ditt undermedvetna som försöker säga dig ngt. The man of your dreams är alltså numera Elias Bitar. Emma Cole? Sportscamp eller känner du fler med det efternamnet?? I will see you soon darling!

2007-03-29 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0