Thailand - dag 9

Hejsan alla dar hemma!

Har sitter jag ett antal hundra mil hemmifran och forsoker hitta ett o med tva prickar over och ett a med en ring eller tva prickar. Det ar svart att skriva nar tangenterna sitter pa fel plats. Hanna, jag antar att du vant dig.

jaha, vad hander har da? det ar obeskrivligt varmt. Gar inte att rora sig utan att svettas ihjal. och jag kanner inte att jag ar den som gnaller pa varme. havet ar heller inte svalkande, men det ar skont for da behover man aldrig overvaga om man ska vaga sig i eller inte. idag har det faktiskt varit ganska mulet sa det ar darfor vi kunde ta oss tid har en stund. Funderar pa att ta en massage senare. har redan tagit tre :) ar sugen pa pedicure oxa. grejen ar att det ar sa billigt att det inte behovs funderas pa. En helkropssmassage kostar hela 40 svenska kronor. Hmm, jag fick en i julklapp i sverige, den kostade nog nagra hundra mer.

Igar var vi pa en 4-islands-tour. Det var fantastiskt. Snorkling och vita strander. Vi sag dock inte sa mycket fisk, alla var lika dana. Men senare i veckan ska vi aka till Phi phi Island och dar kan man ocksa snorkla. Jag har ju en undervattenskamera som maste utnyttjas till fullo. Mattias och jag ska formodligen pa en jungle-tour imorn. Vi har inte bokat an men vi far nog pallra oss ivag och gora det.

Har lite probelm med mitt Visakort.Det har liksom avmagnatiserats. Jippie, sicken tur man kan ha. Nu maste jag leva pa mamma och pappa den sista veckan :) Haha.

Just det, jag har sytt upp en klanning hos en skraddare. Den blev hur bra som helst. Det roligaste av allt ar att den ar gjord bara for mig :)

Pa aterseende!


Kommentarer
Postat av: Nanny

va roligt att höra ifrån dig! Phi phi island ska vara helt underbart så lite avundsjuk blir jag, där lär ni se fiskar i alla färger :) Puss, vi saknar dig här hemma!

2007-03-22 @ 11:31:24
URL: http://nannypehrsson.blogg.se
Postat av: Emma

Gud vad härligt det låter :) Det är bra att du utnyttjar massage och allt annat billigt till fullo :)

2007-03-22 @ 17:20:59
URL: http://epersson.blogg.se
Postat av: Hanna :)

Hej! Va kul att höra att du har det bra :) Jo jag ar ju van nu, hihi. Later helt underbart med varme, massage och allt ni bjuds pa. Ta hand om dig vannen, saknar dig! Puss & Kram

2007-03-22 @ 20:41:54
URL: http://hma.blogg.se
Postat av: Josse =)

Saknar dej tösen=)

2007-03-24 @ 09:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0