Wallander - Hemligheten

Idag har jag äntligen sett på den 13:e och sista Wallanderfilmen. Det var verkligen slutet, inte för att jag gillade det speciellt mycket. Men det känns verkligen som om det inte går att få ut mer av serien. Filmen var hemsk, alla grät, jag, Linda och Kurt grät tillsammans. Den måste verkligen ses. 

Idag har även jag och Mamma ätit lunch på Ottilia. Verkligen trevligt. Det blev en grillad baguette och te. Jag försöker nämligen hålla mig borta ifrån sötsaker. Annars skulle jag ju tagit en stor jävla paj med vanlijsås och struntat i att det var lunch vi skulle äta.  

Funderar över utgången på lördag. Kan inte dricka eftersom jag äter medicin. Ska jag hänga med ändå?
Kommer inte på något annat jag kan göra på lördag. Då är jag nog heller nykter på krogen än sitter hemma själv. Eller?


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0