Bihåleinflammation - igen?!

Jaha, då var det dags för en ny kur. Känns som jag nyss avslutade den förra. Men det är väl bara att ta nya tag. Gäller att bli frisk innan Tyskland. Doktorn sa att jag ska vila så mycket som möjligt. Eftersom jag jobbar nu tors, fre, lör, sön och mån så ska jag väl vila på jobbet? Nej, men det kommer nog funka, jag känner mig inte sjuk så det är bra. Men när jag väl är hemma ska jag jag bara ligga i soffan och lata mig.

Det var i måndags som jag kände att jag böja bli sjuk. Jobbade till 16 och sen var det hem till sängen där jag låg hela tisdagen och igår. Hoppades på att det skulle göra mig frisk men icke sa nicke. Har sett en hel del på film de senaste dagarna, finns ju inte så mycket annat att göra när man ska vila. Det blev några.

Säg att du älskar mig - hemskt film. ett helvete som kan bli verklighet, för alla.
Efter Bröllopet - en film som känns. Tårar trillade ner för mina kinder.
Smala Sussie - Verkligen en skum film. Tycker bättre om lyckliga slut.
Yrrol - behöver jag säga något?
Tro, hopp, kärlek - jag älskar kärleksfilmer, när de får varandra till slut.
Borat - Sjuk snubbe. Inte riktigt min humor men jag fattar varför Dejan tycker att den är bra.
Familj på väg - Typiskt komedi. Pappan gör bort sig och det ska man skratta åt.




Det var allt för mig, nu är det dags att krypa till kojs.
Josefine E. Öhlin

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Hoppas du blir battre snart vannen :) Saknar dig jattemycket!!!

2007-05-11 @ 15:58:59
URL: http://hma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0