In Deutschland!

Just nu sitter vi pa Beckas jobb. Hon är duktig och gar omkring med papper och sant. Jag sitter och dricker juice och roar mig vid Minas dator. Allt hennes är ju mitt i och med att jag fick lana hennes cykel över helgen. Synd bara att den inte fungerar sa bra längre, da jag rakade cykla in i en stople. Det var faktiskt mitt pa ljusa dagen och jag var spiknykter. Jag tänkte inte berätta sa mycket mer eftersom det är roligare om bilderna kommer samtidigt.

Imorn är det hemfärd som gäller, tiden har gatt hur fort som helst. Planet lyfter fran Berlin Tegel kl 10.35 sa jag maste ta taget härifran kl 07.00. Det borde räcka eftersom bussen fran Bahnhof Zoo. gar var tionde minut. Ja, det blir bra. Om inte annat sa hörs vi kanske imorn da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0