Onsdag

Jag älskar dagar när man umgås med flera personer på samma dag, översocial skulle man kunna säga. Att Mattias sov här igår och vi sågs några timmar i morse kankse inte räknas. Det som räknas är väl att jag och Bella cyklade Siggenäsrundan idag. Nu var det jag som var den vana, 5 dagars cyklande i Magdeburg har gett mig lite kondis och kanske en vana för att sitta på en obekväm sadel. Däremot var jag inte alls van med att kunna svänga så mycket. Cyklen kändes vinglig till en början, men sen vande jag mig även med det. För det är ju så cyklar ska vara :)

På väg hem från Bella gick jag förbi Anita. Nyttiga som vi var gick vi en liten bit. Det var meningen att jag skulle hjälpa henne med en analys, problemet var bara att vi glömde pappret hemma. Vi får ta igen det på fredag.

Dagens beslut: Jag måste ta tag i mina språk, det här håller inte. Efter fjällen ska jag flytta utomlands och lära mig prata engelska. Det vore så skönt att tänka att jag faktiskt kan + att det ät något jag har nytta av hela livet.
Dagens tanke: Vill jag att andra ska göra saker för mig bara för att de känner att de måste? Är det inte bättre om de gör det för att de själva vill? Jag umgås nog helst med människor som vill vara med mig för att de tycker om mig för den jag är. Vad är det annars för mening?

image110
aahh. Längtar :)

Kommentarer
Postat av: Ab

Lasse W,Lasse W,Laaaasse W! Längtar grymt mycke! Tack för igår,ser framemot fredag :D "som nu när jag.." haha blev lite rädd där ett tag ;D

2007-05-24 @ 08:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0