Rubrik

Egentligen borde jag ha massor att skriva eftersom det var längesen jag uppdaterade. Grejen är att det känns så avlägset nu. Ska jag skriva nåt om Valborg? Ja, de va trevligt. Även om det är den mest överskattade dagen på året. "Nanny och Josse på äventyr". Annars har jag jobbat hela veckan, vilket ger mycket pengar. Igår var det grillis hos Angelica och självklart med andra ord. Det  är så kul när vissa beskrivningar hänger med hela tiden.

Banan - Istället för snopp äter du?
Iran - Ett land där man har skägg.
Sen älskar jag min egen beskrivning på blodplätt även om den inte så rolig: Det som finns i kroppen som är rött + en liten pannkaka. Liten pannkaka, det är ett väldigt gulligt ord.

Ikväll blir det Amazon för hela slanten, jag älskar verkligen det stället! Hoppas bara det blir lika kul som det brukar vara.

Den 16 maj kl 12.50 lyfter planet mot Tyskland och Becka!

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer
Postat av: Hennu

Du åker på Jeppes 18 årsdag =P

2007-05-06 @ 14:15:21
URL: http://hmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0