Ett jävla hål!

Var hos tandis idag. Tänkte fira om jag inte hade nåt hål. Han kollar hela överkäken, inget hål där. Han börjar på underkäken och kommer halvägs, det ser bra ut. När det återstår en tand på underkäken pirrar det i magen och jag tänker att jag kanske klarar det den här gången. Men vad händer? Han fastnar med den där pet-stickan i sista tanden och jag fattar att det är kört. Ett jävla hål, fan också! 

Till råga på allt så har jag gått upp en klass och kommer att få betala mer än vad jag hade behövt förra året om jag ska gå med i de där betala-varje-månad. Ännu mera fan. Mitt tandkött är sämst och jag måste använda tandtråd dagligen, men vem orkar de? De är ju tur iallafalla att fattiga inte har råd med godis, så det inte förstör mina tänder, eller vad säger du Ewa?

För att nämna en helt annan grej för var det  en bil som tänkte köra om mig i svackan innan Fornebo om man kommer från Flen om man ska till Malmis. Jag såg att han var på väg ut på andra körbanan och jag tänkte lugnt: aa, kör du om, det tycker jag att du ska göra. När han såg kameran som sitter där körde han sakta tillbakas och la sig bakom mig igen. Och där satt jag och hånlog åt bilen. Haha. Där ser vi att kameran gör sitt jobb iallafall.

För att muntra upp mig efter mitt besked hos Tandis så ska Bella och jag förmodligen gå på bio ikväll. Det blir trevligt. Tar väl med mig tandtråden dit så jag kan ta en genomkörarde under reklamen :)


Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Jag är helt på din sida josse. Här käkar vi en tablett sex gånger om dagen (försöker iallfall) och hjälper de? Kanske lite :) Ett hål är ju bra för att vara oss =)

2007-11-07 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0