Thoughts about..

Maskerader
Jag tror inte att de är någon fest man raggar på.                                          
Men det beror ju på vad man är utklädd till
eller om man känner varandra innan.
För då vet man ju l hur den andra ser ut under masken :)
För vem fan vill hångla med en nunna?


 



Kommande vecka
Mån: 17-21
Tis:    8-17. The Sims 2 på kvällen?
Ons:  Olov kl 15.00. Sjuan på kvällen?
Tors:  8-18
Fre:    Festligeheter hos Nanny & Andreas. Avfärd från Malmis kl 17.30
Lör:    Middag med famlijen Bouvin
Sön:   15-21 (Min näst sista dag på Tempo)


Min "flytt"
Ewa sa igår. "jag som tyckte att du va dum i huvudet som hade börjat packa, men de är ju inte långt kvar"
Och det är ju inte de. Shit. Nu börjar det kännas i magen också. 18 dagar kvar..

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror det beror på om det är en "klassisk nunna" eller om det är en "sexig nunna" =P

Men maskerader ger väl ändå rätt så bra möjligheter till att ragga? Om man har dräkter som passar ihop har man ju alltid något att inleda ett samtal om, plus att man kan driva med andras kostymer ;)

Ha en fin kväll!/Emelie

2007-11-19 @ 15:02:12
URL: http://immortalize.blogg.se
Postat av: E

vilken söt bild!

2007-11-19 @ 15:19:13
URL: http://emilias.blogg.se/
Postat av: nanny

har ni bestämt tid redan :) va sent förövrigt. kan ni inte åka tidigare? Becka och Hanna kommer ju redan vid ett, hehe. Puss

2007-11-20 @ 13:07:22
Postat av: Andréa

Kul att ditt och anitas schema nästan ser lika dant ut :P Kom och skratta åt mig idag=)

2007-11-21 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0