Framtiden

Så mycket att se fram emot nu. Jag bli så lycklig..  


9/8 Ewas 20 års fest 
       19-22/8 Göteborg 
              23/8 Lasse i Linköping 
                       2/9-1/10 Eurotrip 2008
                              November Sälen


Satt och pratade om framtiden med Ewa idag. Det är så skönt att göra det ibland. Jag är ju i vanliga fall en sån som brukar ha ångest när det gäller sånt men nu känns det rätt okej. Jag kommer ihåg på gymnasiet när högskolar och universitet kom och pratade gott om sina utbildningar. Jag ville inte gå ner till kreativa, jag vill inte lyssna, jag ville bara gå. Nu känns det rätt okej ändå, jag har en aning om vad jag vill bli och det bästa av allt är nog att jag försöker ta det som det kommer. Försöker att tro på att livet ger oss det vi behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0