...

Hur kunde det bli så här fel?
Det skulle ju alltid vara du och jag..
Vi skulle ju visa varandra världen och inget fick nånsin komma mellan oss.
Men nånting kommer alltid i mellan och någon slutar alltid älska först.
Men varför kan det aldrig vara jag?
Och nu träffar du mig för att lindra ditt dåliga samvete

Det är inte därför eller hur? Jag vet precis varför du träffar mig. Men nu har jag tagit steget..

Please, get out, get lost. You've hurt me one last time
I've had enough, the deal is off
But you should know that I believed and loved you all along
Please leave while I'm still strong





Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Bra Josse !

2008-08-05 @ 11:39:27
Postat av: H :)

<3

2008-08-05 @ 21:02:45
URL: http://hma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0