Är uppföljaren av en film lika bra som ettan?

Många exempel finns. Göta kanal 2 är ju värdelös. Step up 2 duger. Men det värsta av allt: det finns ju fem Sawfilmer, när ska de ge sig? Varför jag börjar surra om de här just nu är för att jag sitter i Sälen och är inne på min andra säsong. Jag hade lite ont i magen första veckan, det var jobbigt att Chrille inte är här. Tankarna snurrade om uppföljaren av en film och allt de där. Nu har jag tänkt en gång till och lugnat ner mig några hg.

Första säsongen är något jag aldrig kommer att glömnma och tillsammans skapade vi minnen för livet. 
Men allt de där var då, jag är inte här för att börja om på ruta ett och uppleva allt de där igen.
Jag är här för att skapa nya minnen och uppleva nya saker. 
Jag är lycklig att vara här
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0