1 månad imorgon!!

Imorgon har jag alltså varit här i en månad. Det känns som att jag varit här i en evighet samtidigt som det känns som jag kom igår. Nu är jag ledig i 3 dagar så det ska bli skönt. Idag är planerna att åka lite bräda. Måste hälsa på Carro på jobbet. Hela högen är ju sjuka här så jag får väl dra ut själv, men de är lungt för då kan man åka i singelfållan :)

Planerna för kvällen är Lindvallen - donken och handla på ICA samt kolla på handelskompaniet om de har nåt snyggt att piffa upp vårat rum med :) Imorn är det utgång på fjällis och vi ska köra hårt eftersom både jag och Carro är lediga på torsdag. Woow!

Har lagt upp lite bilder på facebook så ni kan ju kolla där om ni har lust!

Det var allt för mig, ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Ab

Ska du fira med pizza? ;)

2008-01-08 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0