Afterworken var underbar!

Shit va kul det var, helt otroligt. Egentligen får jag inte säga så eftersom Carro var sjuk och inte kunde hänga med! Så till henne säger vi att det var lagom kul :) Mycke folk man kände på ABG och sen vidare till HC, helt otroligt kul! När vi kom hem låg vi i korridoren och pratade tillsa vi kom på att det är sånt man hatar när folk gör, man behöver ju inte sitta i korridoren och prata, man kan ju gå in på nåns rum och stänga dörren. Vi kom fram till att det inte går att åka skidor i Ludvika, men om Rickard fick bestämma skulle han göra det. men det är nog inte för skidåkningen!

Igår åkte jag skidor för första gången sen juldagen. Det gick rätt bra faktiskt. De gick så dåligt på juldagen att jag inte hade lust att åka. Men nu är jag glad igen. Pjäxorna gjorde ont bara, men det är ju sånt man får ta då! Eller så tar jag inte storlek 37 nästa gång! Jag har ju bara testat 3 olika skidor på hyran så jag kan ju inte rekomendera några precis. men häromdagen var det en gäst som frågade om skillnaden mellan två skidor. Och jag hade åkt båda, jag var så stolt :) Ikväll blir det nog lite längdåkning, det blir kul.

Imorgon - Kalops med Carro, Rickard och Alex!
Fredag - Tacos med hela familjen! (F-huset)
Lördag - Johan fyller år.
Söndag - Utgång?
Onsdag - Jag fyller år. Definitivt utgång!

Några visa ord: Be inte om ursäkt, istället för det du sagt/gjort.



Kommentarer
Postat av: becks

Jag förstod inte de visa orden. Saknas det ett verb? Är sjukt avis på din tillvaro! Puss

2008-01-24 @ 14:55:38
URL: http://rebeckalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0