Hej svejs!

Tänkte bara skriva en rad när jag ändå sitter vid datorn. Idag har Carro och jag åkt bräda. Hon var jätteduktig :) Jag kan inte säga att det är för att jag är sån bra lärare eftersom hon redan kunde allt. Så de va ju lite surt :) Däremot känner jag mig stolt att jag kunde ställa om hennes bindningar i backen. Personal mitt i backen liksom! Haha.

Vi tog en liten fika på toppstugan också, det är så himla mysigt. Jag tycker det är synd att jag inte kunde visa mina vänner det. Men ABG duger ju det med!

Ikväll har jag, Carro och Rickard varit i Tandådalen och kollat på Stars on snow. Det hela avslutades med fyrverkerier så jag fick värsta nyårskänslan, mest för att det var på exakt samma ställde som för 10 dagar sen. Däremot blev det inga pussar med min älskling. Jag saknar honom massor redan fast han bara varit hemma i en vecka. Det känns sjukt jobbigt.

Ser fram emot att jobba imorn eftersom jag varit ledig i tre dagar nu.

Planer inför framtiden:

14 jan - Alexandra fyller 20!
15 jan - Brännboll mot Tandådalen
20 jan - After work på ABG
30 jan - Jag fyller 21! Utgång på fjällis.

Nu ska jag dricka varmt oboy! Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har glömmt ett datum? kram o puss

2008-01-11 @ 15:31:58
Postat av: Jacquan

Jag är så avundsjuk!

2008-01-12 @ 14:10:42
Postat av: Din

Jag saknar dig...

2008-01-12 @ 14:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0