Jag var visst ledig idag!

Gick upp klockan 07.40 för att gå till jobbet. Stressade i mig frukosten och kilade iväg. Väl framma i personalrummet insåg Jim att vi var en för mycket. Jag var självklart stensäker på att jag skulle jobba idag. Ungefär 1 minut senare kommer Hanna in genom dörren och säger till mig: Är inte du ledig idag, vi har ju bytt dag! Jag var väl inte jättenöjd med att ha gått upp i onödan men jag önskade de andra en trevlig dag och gick hem.

Jag beslutade mig för att inte ligga inne hela dagen eftersom solen sken ut. Jag ringer min kompanjon från Malmköping och vi bestämmer att vi ska ses i Tandådalen. Jag drar dit och möter upp honom och hans gäng. Det blev en helt underbar snowboard dag, åkte massor i skogen där snön är så hög att det är en pers att resa sig varje gång man krashar. Sen hängde vi lite i parken. Jag vågade iallafall åka över hoppen så nu är jag på g :) Genast inser jag hur mycket roligare det är att åka bräda än skidor.

Annat viktigt vetande: Jag kommer hem den 13 feb. Det är alltså 3 veckor kvar. Blir kul som faan!
Viktigt vetande som vi inte vill tänka på: Då har jag varit här halva tiden ungefär. shit.

Over and out 


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh men då måste vi ha inflyttningsfest när du är hemma!

2008-01-25 @ 15:58:08
Postat av: Nanny

uppdatera :)

2008-02-13 @ 10:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0