Jag lever!

Nanny, du behöver inte vara orolig. Jag lever och livet snurrar vidare. Det har nu gått en månad sedan beskedet att jag inte längre har någon att komma hem till,krama om och säga att det är skönt att vara hemma. Längtan har övergått till ångest, det är nu ungefär 5 veckor kvar och jag ska ta tillvara på den tiden. vad som händer hemmafår vi se då. Blir inte bättre av att oroa sig.

* Hanna kom trea på Tandådalen/hundfjällets vasalopp idag
* På tisdag ska vi bada tunna med jobbet
* Arvingarna på HC imorn?
* Catrin har lärt sig att inte justera bindningar med tanter i!
* Jonas tycker att jag inte är bra på nåt. men något måste jag väl kunna ;)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Skönt att höra =)

2008-03-15 @ 09:02:08
Postat av: Nanny

härligt gumman! :) ja ta vara på den tiden där uppe, du lär sakna den! puss på dig

2008-03-15 @ 12:09:57
Postat av: becks

hej älskling!
skönt att höra, och tro mig, det där med ångesten känner jag igen! Avundsjuk! På ångesten också! Saknar dig!
Puss

2008-03-15 @ 12:54:02
URL: http://rebeckalouise.blogg.se
Postat av: Angie

Saknar dig med gumman!

2008-03-15 @ 13:53:09
Postat av: Emma

Roligt att höra något från dig, man började ju undra om du levde eller inte :)

2008-03-16 @ 13:48:50
Postat av: Jacquan

Även jag håller mig uppdaterad:) Måste ju veta om man kan lita på räckena i sälenfjällen ;)

2008-03-19 @ 09:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0