Helgens festligheter

Fredag
I kalendern står "köpingsfesten" så vi bär därför av mot västmanland för lite trevligheter. Truppen består av följande: Jag själv, Simon, Anita, simons valfria killkompis och förhoppningsvis Hanna-Banana. Egentligen hade vi tänkt sova i bilen så alla kunde festa men eftersom Simon är seriös fotbollsspelare så kör han ändå!

Lördag
Planen är grillning hemma hos syskonen Öhlin. Det är faktiskt första gången jag och lillebror dra ihop något tillsammans. Det uppskattas kanske inte lika mycket hos våra kära päron, men allt kommer att gå rätt till :) Truppen består denna kväll av: Mig själv, Hanna, Anita, Ewa, Amanda, Lillebror, Johanna, Åkerlund, bröderna Harman och Emil. (jag antar att jag glömt nån) Höglund tittar nog förbi också, jag tvingade honom iallfall till att komma o säga hejdå! Man vet ju aldrig när man får se honom igen.
Eftersom det är både gammeldagsmarknad och Flens student på samma dag så har vi flera dra-vidare-alternativ. Lillebror och hans gäng drar nog till Amazon. På Wärsan spelar Madicken och hennes band och Plevna har slagit upp ett öltält. Vi får se var vi hamnar helt enkelt!

Helgen kan väl inte bli annat än helt underbar?

Kommentarer
Postat av: H :)

Det kommer bli underbart :)

2008-05-30 @ 14:21:53
Postat av: Andréa

Mig glömde du :P

2008-06-01 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0