Lycka

Även om de inte blev som jag tänkt mig kommer jag aldrig någonsin ångra att jag åkte till Sälen. Just nu är det absolut det bästa jag gjort i hela mitt liv. Jag har träffat människor som betyder så otroligt mycket, vi har levt på varandra i nästan 5 månader och det är svårt att beskriva hur mycket jag tycker om dem. Tack alla som gjorde den här vintern till den bästa i mitt liv! Love you!




Så kommer man hem till det vanliga livet i Malmköping. Jag är så glad att kunna vara tillsammans de personer som jag har känt så länge jag kan minnas. De vet allt om mig och tycker om mig ändå :) Tack för att ni har tog hand om mig när jag kom tillbaka till verkligheten. Jag hade ångest för att inte ha någon att komma hem till, men det finns ju en hel skara undebara människor omkring mig varje dag! Tack för att ni finns, ni vet vilka ni är! Love you!


Jag är helt enkelt jordens lyckligaste person!


Kommentarer
Postat av: H :)

Tar åt mig ;) Love you!!!

2008-05-12 @ 13:04:29
Postat av: Ewa

Så jäkla skönt att ha dig hemma :)

2008-05-12 @ 17:42:42
Postat av: Sara

Jag vill oxå vara hemma med er! Saknad!

2008-05-12 @ 19:56:19
URL: http://Sarahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0