Varning för ras.

Det finns två låtar på min mp3 som jag blir ledsen och glad på samma gång av att höra. Jag sitter och spänner mig när jag vet att någon av dem är nästa låt på listan. När de första tonerna spelas börjar jag le men känner mig samtidigt ledsen inombords. Allt detta är pga att låtarna påminner om två personer jag tycker väldigt mycket om men inte träffar så ofta längre. Det fanns en period i livet då vi träffades varje dag och jag hoppas att jag kommer få uppleva det igen, närmare bestämt nästa vinter! Ni vet vilka ni är :)

Kobojsarna - Jag vet du vill ha mig
Vincent - Miss blue



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha heppåre!!! jag sa hej du sitter å sitirra jag vet du vill ha mig så ställ ner dit glas å följ med mig hem. men dy din säta kompis har hon någån pojkvän annnars så har jag en kompis till

2008-05-21 @ 18:19:08
Postat av: Miss Blue

Den perioden kommer igen! Var så säker!! Sweet miss Blue!

2008-05-21 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0