Första dagen på Skidåkarna!

Idag var det första dagen på jobbet. Vi höll på att fixa och trixa med massor av saker. Nu har jag 7 blåsor i händerna, men de är sånt man får ta. När jag kommer hem i maj måste jag nog låna en skruvmejsel av Chrille och gå runt med den lite så man vänjer sig. Palla att de blir såhär för att man är lite ovan att arbeta med händerna på riktigt, de måste ändras på!

Nåt annat som måste ändras på är min träning. Det börjades redan idag när jag drog till sats och tränade! Känner mig så himla stolt. Redan tredje dagen i Sälen drog man till gymmet liksom. Å andra sidan öppnar HC och fjällis i helgen så man vet ju inte hur länge det kommer hålla. Men jag ska göra mitt bästa!

Annars är läget under kontroll, korven höll hela vägen upp. Stannade inte ens nån gång på vägen, de kände korven av för i den stora backen från Sälen byn upp mot fjället gick de i 60 ungefär och han orkade inte mer. Tur att han fått vila hela dagen idag. Tänkte fixa lite med motorvärmarnen och sånt när jag kom hem från gymmet, men pappa har ju lagt in både de ena och det andra i bilen så jag fattade ingenting. Blir kanske lättare när det är ljust ute. Det är morgondagens plan!

Mamma, jag ringer nästa gång jag kan vinka till dig i webkameran :)

Ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: "mamma"

som du vet så förstår inte jag så mkt av teknik, du vet det där med webbkameror. det är som att titta på video igen.längtar efter jul, träffa dig och åka skider. Vi åker upp på tisdagen innan julafton, johanna kommer på torsdagen med tåg. puss och kram Mamma&Bror

2008-11-25 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0