Minusgrader och skidgenomgång

Det är bara några minusgrader om dagarna så man överlever. Jag tror de var -5 både när jag gick till och från jobbet idag. Jobbet går bra, idag har vi märkt om skidor som var lindvallens så de blev våra. Vi fick dem för att kunna ha till danskgrupperna som kommer i januari.

Efter lunchen gick vi genom alla skidor. Vi behövde information om de nya och lite uppfräschning av minnet när de gäller de gamla. I helgen är jag ledig så det blir party för fulla muggar och även lite snowboardåkning. Förhoppningsvis rätt mycke bräda, får hoppas att de kan öppna några fler backar också, De skulle vara rätt nice!

Blåsorna i händerna är okej, förutom en som är lite varig. De gör faktiskt riktigt ont. De säger på jobbet att jag ska spraya sprayplåster på det, men jag har hört att man kan börja grina av det! Nej tack!

Nu ska jag ta varmoboy och nån macka till Bonde söker fru.

Christofer, vi ses om 2 veckor.
Mamma, Pappa och lillebror, vi ses om 4 veckor.
Ewa, Oslo ligger bara 3 timmar bort, me like!

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Ewa

Josse, du skojjar?

Nu sitter jag här och gråter. Tre timmar, det är ju ingenting :)

2008-11-26 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0