Ewa, du är mina badbrallor i poolen!

Under ett flertal veckor har Ewa varit med andra hälft.
- Vi äter lunch ihop flera gånger i veckan
- Hon ringer och väcker mig framåt förmiddagen och tycker att vi inte ska sova längre
- Vi dricker vin på tisdagar och måndagar, det spelar ingen roll.
- Hon byter av mig i kassan när jag känner att jag har snor i näsan.
- Hon känner min pojkvän bättre än jag så jag kan fråga "Är han alltid såhär?"
- Hon finns alltid där med smarta saker och säga, sånt som står i böcker vi läser.
- När hon är i Nyköping har jag inget att göra om kvällarna så jag hänger med dit.
- När vi inte pratat på någon dag känner jag mig tom.



Imorgon åker jag till Moskva och på lördag flyttar Ewa till Norge. Det betyder att på söndag när jag kommer hem finns hon inte här. För några timmar sedan stod jag i min hall och kramade om henne för sista gången på väldigt länge. Vi försökte köra nåt i stil med "Vi ses snart". Det fungerade till en början, men tårarna kom ändå. Men jag tillhör ju de som inte tycker att det är negativt att gråta.

Ewa, tack för att du finns. Ha det kanonbra i Norge så ses vi snart!
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Andréa

men gud nu börjar jag grina..

2008-10-28 @ 18:22:32
Postat av: Ewa

Jag älskar dig av hela mitt hjärta :)

Det kommer kännas så sjukt tomt att inte prata med dig sju gånger varje dag. Jag gillar din andra halva och jag älskar att du är min.

Tillsammans är vi jävla bra, och jag kommer behöva dina visa ord i Norge.

Tänk dig när vi möts halva vägen, jag åker från Norge och du åker från Sälen. Vi måste bara kolla på kartan vad som ligger i mitten, du är kart ansvarig :)



Josefine Öhlin, jag älskar dig!

2008-10-28 @ 20:51:36
Postat av: Ewa

Josefine, vad jag saknar dig och våra dagar!

Just nu sitter jag i Malmköping och det är så ofantligt tomt utan dig. Det är måndag, varför delar vi inte på en flaska vin eller två? :) Jag saknar dig och tycker om att ha dig runt omkring mig :)

2008-12-29 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0