Malmköping 6/10 -08

Det finns mycket som borde berättas om, resan, tankarna, hemkomsten, saknaden av Anita och allt det där. Jag känner bara att det blir lite mycket. orkar nog inte dra upp allt de där.

Resan var iallfall hur bra som helst. Helt underbart att dra fram genom Europa med tåg. En månad går fort på luffen men inte lika fort här hemma. Känns tomt att inte sitta ihop med Carro längre, grät litegranna när jag sa hejdå till henne i Köpenhamn. Men vi ses ju snart igen, om det finns tid kommer hon upp hit i november så ska jag visa henne Malmköping. Men framförallt börjar vi ju jobba i Sälen den 24 november. Det är ju bara 7 veckor dit!

Ska göra en lite sammanfattning av resan inom en snar framtid. Hoppas att få tid till det imorn. Kan bli stressigt eftersom det är cevape hos Ewa runt 12 och sen hade jag väl tänkt svänga förbi mormor och morfar kankse. Ewa, kör vi Svensson Svensson säsong 3 imorn? haha.


Allt jag ser.
Allt jag hör.
Är din röst, din blick, ditt skratt
Du har ögon som berusar en natt.
Så jag väntar, jag väntar
om tiden vill ifatt.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Haha, livet handlar om Svensson Svensson :)

2008-10-06 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0