Tack Andréa!

Jag kommer inte ihåg det ordagrant men Andréa sa idag att det är kul att att umgås med mig och min pojkvän. Att jag är en sån person som kan umgås men vänner och pojkvän samtidigt. Det är enligt mig det finaste någon kan säga, det glädjer mig något fruktansvärt. Jag är stolt över mig själv och glad att vara den jag är!

Det finns ju vissa undantag, men jag förstår Ewa till 100 % när hon blir irriterad och liksom inte pallar mer. Tack för att du väljer att stå ut med oss ändå. Love you babe!

Kommentarer
Postat av: Chilliman

Kebab

2008-10-17 @ 08:53:35
Postat av: Andréa

vad du är söt! Jag menade det jag sa =)

2008-10-17 @ 10:14:15
Postat av: Ewa

Haha, vad jag tycker om dig/ ER =)

2008-10-17 @ 10:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0