"Vad ska man göra ända fram till maj?"

Jag har aldrig tvivlat, jag skulle åka. Det blev annorlunda när jag skrev på anställningsavtalet och insåg att jag faktiskt skulle vara bort i fem månader. Brevet låg orört hemma på bordet innan jag vågade posta det. Jag gör det i år igen, jag lämnar en person jag tycker mycket om hemma och drar härifrån. Gör jag rätt? Jag minns så väl när jag satt på min toa den 12 februari, grät och ångrade att jag ens åkt. Idag är det det bästa jag gjort i hela mitt liv. Är så fruktansvärt rädd att säsong två inte blir en favorit i repis, att jag skulle stannat hemma hos dig. Det som gör mig lycklig är att han säger "Det är klart att du ska åka" Chrille, du är världens bästa <3

Och som du kanske redan hört, jag blir aldrig klar
Du sluter dina ådror om du sätter dig och väntar
Men som du redan har berört, det här är glimmande dar
Välsignad december står för dörrn, och livet längtar

Och som du kanske redan sett, första snön kom inatt
Nu flyttar vi med fåglarna som trotsar Atlanten
Har du hittat rätt? Kan du höra ditt skratt?
Kan du leva vid en brant, med ena foten över kanten

Vi vinner ingenting och vi får inte vänja oss,
för då är allting förstört
Jag är hos dig igen, som du kanske redan hört
                                                                                - LW

Kommentarer
Postat av: H :)

sötnos

2008-10-23 @ 21:07:22
Postat av: Ewa

Josefine Öhlin, vad jag tycker om dig!

Det här kommer gå bra :)

2008-10-23 @ 22:51:04
Postat av: Luffsisen carro

Du kommer klara det här jossan! Saknar dig, vi syns snart!

2008-10-30 @ 23:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0