Milano 16/9-08

Det ar en god morgon i Milano, solen lyser och humoret ar pa topp! Idag ar det dags att gora Milano. Vi bor pa ett hotell har, hur lyxigt som helst, aven om det bara ar en stjarna. Det blir val sa eftersom vi jamfor med boendet i Prag for 74 kr /natt. Vi har liksom AC och TV :) :)

Jag ar besvkien pa min forsta och enda italienska pizza, en fet Calzone, skinkan smakade bara gris liksom. Sa idag ar jag sugen pa en fet Bologonse. Carro var daremot nojd med sin pizza fran igar, men jag antar att hon siktar in sig pa en Carbonara!

Vi saknar vart Hostel i Rom med alla glada manniskor. Men den dubbelsang med ett tackte i Milano ar ju mysigt det med :)

Vi hoppas pa att se nan fotbollsmatch ikvall, vet bara inte hur vi ska ta reda pa om det ar nagon. Blir nasta uppgift helt enkelt.

Nu kilar vi ut i stora staden och ser oss omkring. Hopps ni har det bra hemma.
Pussar och Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0