Paris 24/9 -08

Eftersom internet bara ar gratis i 15 minuter har maste vi stressa inom allt. darav det konstiga inlagget igar. Vi ar nu klara for att dra och traffa Musse ocg ganget. Annars ar allt under kontroll. Vi  tog oss tillslut ivag fran Nice, stannade en natt i Dijon. Ni vet senapsstaden?och nu gor vi Paris i nagra dagar. Akte turistbuss hela dan igar, men de var skont att slippa ga. haha.  Pa fredag drar vi till Reims och traffar Carros van/storebror. Sover dar och drar till Bryssel pa lordag.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Höglund

Oh. Disneyland är as coolt. hoppas ni har det trevligt där och ni får nog betydligt skönare väder nu än vad jag hade när jag va där. 38+ :P

2008-09-24 @ 10:36:46
Postat av: Anonym

fan vad snålt

2008-09-25 @ 07:33:19
Postat av: Ewa

Tack för vykortet =)

Nu är det inte länge kvar, jag räknar dagarna.

Bäverhäng på torsdag?! :)

2008-09-28 @ 02:13:41
Postat av: Ab

Jag saknar dig ibland men nu are bara 6 manader kvar! Karlek pa den!

2008-09-28 @ 08:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0