Rom 12/9 -08

Ja, det ar askvader i Rom. Det ar ju sant man egentligen inte far beratta nar man ar ute och reser. Men vi erkanner det faktiskt. Dagen har bjudit pa hang vid Vatikanen. Massa skit o se pa musem och massa fina saker ocksa. Vi payade anda 140 kr sa de va lika bra att titta pa allt som fanns. Valuta for pengarna som man brukar saga!

Vi har varit helt slut hela dagen eftersom vi akte hit med nattag fran Venedig igar kl 23.30. Det var vi och en acklig gubbe som forsokte snacka italienska med oss i en lite kupe. Tanken slog mig nar jag lag dar i mitten och kande hans ackliga doft. Men vi kom hem helskinnade, men ikvall blir det att sussa tidigt.

Vi har bestamt oss for att stanna har till mandag. Det ar faktiskt mysigt har pa hostelt. Alla ar hjalpsamma och trevliga och vi star och trangs i det lilla koket for att fa lite mat i magen. Sa mysigt sa!

Nar det galler killar som raggat pa oss sa star det nog 4-2 till Carro. Haha. Och da raknar vi med den ackliga gubben som jagade henne genom Wien och sa nat pa tyska som vi inte fattade. Maste var det blonda haret, eller nat i den stilen! Jag ar bara tacksam over att jag inte gjorde ljusa slingor innan jag akte.

Nej, nu vantar folk pa datorn. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0