Rom 14/9 -08

Over the hills and far away. Vi har kommit pa att vi ar sa langt borta som vi ska nu och imorn borjar resan hemat. Det kanns ju ratt lagom eftersom vi varit borta halva tiden pa tisdag. Idag har vi kollat runt lite i Rom, de ar en sjukt stor stad och det finns massor att se, men vi kanner att vi har hunnit med mycket.

Upp med tuppen imorn och dra till Milano. Carro hade velat se en Intermach dar men det ser inte ut att ga ihop med schemat. Sjalv hade jag helt glomt bort att min hogsta onskan nar jag var 13 ar var att aka till Rom och se en Romamatch. Nu ar vi liksom har, ingen match eller Totti har det blivit, men det kryllar av bilder och Romabutiker. Da blir jag som 13 igen :)

Eftersom vi bara bokade tva natter har forst och sedan la till en natt fick vi byta rum i morse. Vi var ett ganska blandat gang i vart forra rum. Ganget bestod av

- Alexander fran Frankrike och raggar pa mig som fan. Manniksan ar helt galen. Tur att man kan gomma sig pa toan :)
- En skum brud som raggar pa Alexander.
- En tjej fran Australien som laser hela tiden.
- Mike fran Tyskland, skum som fan. Han svarar aldrig nar mobilen ringer sa alla vaknar mitt i natten.
- En Klas Coriander (Tre kronor) liknande person som har ALLEDELS for lost sittade kallingar, vita dessutom.


Carro sager ratt ofta "Shit va jag gillar Anita, hon ar sa hilma skon". Ja, jag gillar ocksa Anita, men inte bara for att hon var rolig pa nyar, tar val hand om Mosef, eller skriver roliga blogginlagg. Nej, snarare for att hon ar en av de viktigaste personerna i mitt liv. Hon finns alltid dar, aven om hon ar pa andra sidan jorden. Love you babe!

Vi hoppas att ni saknar oss lite! Ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: "mamma"

Allt verkar bra och att ni inte har råkat ut för några större missöden:Jag har haft det super i helgen.MIF vann serien ilödags så det blir lite firande nästa helg.julia blev glad för ditt kort,Lenita sa att hon pratar om det mycket.Har du fått hennes sms.kramar från mamma och pappa.

2008-09-14 @ 21:28:35
Postat av: Vi i Karlskrona

Det är trevligt att följa er resa genom Europa. Vi samlas framför datorn varje kväll för att kolla om det finns något nytt från er, lika roligt varje gång.

Vi har även följt er i bilderboken, men nu var det ett tag sedan ni lade ut några bilder, är det svårt?

2008-09-14 @ 22:10:54
Postat av: Anita

Åh jag gillar också Carro! Och så älskar jag dig på vilken sida av jorden du än befinner dig!

2008-09-15 @ 14:56:48
Postat av: Ewa

Josse, jag laddar Bävern varje dag :)

Längtar efter dig!

2008-09-15 @ 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0